Oδηγός Eκπαιδευτικού για την Aνάπτυξη Kοινωνικών και Συναισθηματικών Δεξιοτήτων, Δεξιοτήτων Ζωής και Αυτόνομης Διαβίωσης για μαθητές με αναπηρία μέσω Κοινωνικών Ιστοριών (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής – Προσβάσιμο.  Γελαστοπούλου Μαρία, Σύμβουλος Β΄ Ειδικής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, ΙΕΠ
Παπαμιχαλοπούλου Έρη, Ειδική Παιδαγωγός)

Φροντίζω τον εαυτό μου – ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ   Ψηφιακή εφαρμογή με κατηγορίες δραστηριοτήτων για την Γ΄ έως ΣΤ’ Δημοτικού             Οι θεματικές ενότητες της συγκεκριμένης εφαρμογής αφορούν δραστηριότητες της καθημερινότητας του μαθητή στο σχολείο, αλλά και στο σπίτι, που σχετίζονται με  την αυτοφροντίδα, τα συναισθήματα και την κυκλοφοριακή αγωγή. Κάθε ενότητα προσφέρει ένα περιβάλλον μάθησης αναλυτικό, διερευνητικό και βιωματικό. Λειτουργεί ως μέσο επικοινωνίας και προσέγγισης του φυσικού περιβάλλοντος του μαθητή. (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής – Προσβάσιμο.    Εκπαιδευτικό περιεχόμενο: Γεώργιος Μπούρχας (Διευθυντής Ειδικού Δημοτικού Σχολείου για παιδιά με Εγκεφαλική Παράλυση, Αργυρούπολης)   Ανάπτυξη ψηφιακής εφαρμογής: INTE*LEARN ΕΠΕ)

Εκπαιδευτικό υλικό για την παράλληλη στήριξη και την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σχολείο (ΙΕΠ)

Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης Τόμος Α (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο)

ΔΕΠ-Υ οδηγός για δασκάλους , από τον Σύνδεσμο Στήριξης ΔEΠ-ΔEΠY Κύπρου

Οδηγός για Γονείς, από τον Σύνδεσμο Στήριξης ΔEΠ-ΔEΠY Κύπρου