ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ (Βίντεο – Νοηματική) 

Στη γενικότερη προσπάθεια υποστήριξης και διαμόρφωσης συνθηκών προσβασιμότητας στις πληροφορίες από το 2ο ΚΕΣΥ Γ’ Αθήνας, δημιουργήθηκε το παραπάνω βίντεο με τίτλο «ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ». Σε αυτό γίνεται χρήση της ομιλούμενης γλώσσας, της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας και οπτικών ερεθισμάτων με στόχο την πολυαισθητηριακή μετάδοση της πληροφορίας, ώστε να είναι πιο εύκολα προσλαμβάνουσα από όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος του μαθητικού πληθυσμού. Ευχαριστούμε θερμά τη Χρυσαυγή Καπατσούλια (Νηπιαγωγό) για τη σημαντική βοήθειά της!! (Βασιλική Σιαμαντά, Νηπιαγωγός ΕΑΕ – 2ο ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας)

Λογοθεραπευτικές ασκήσεις για παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού   (Β. Μάντη & Μ. Κουτσογιάννη, Λογοθεραπεύτριες_2ο ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας)

Προετοιμασία εφήβων για την επάνοδο στη σχολική ζωή (Σ. Αρβανίτη, Φιλόλογος ΕΑΕ – 2ο ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας)

Απρίλιος 2020: e-επιστολή προς τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄Λυκείου (Ε. Γεωργοπούλου, Φιλόλογος ΕΑΕ – 2ο ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας)

Οδηγοί, εγχειρίδια, και φυλλάδια με στόχο την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και υποστήριξή σας  (Μ. Γκούβερη, Κοινωνική Λειτουργός – 2ο ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας)

Παίζω και μαθαίνω – Εκπαιδευτικά παιχνίδια στο σπίτι (Σ. Πάτσιου, Δασκάλα ΕΑΕ – 2ο ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας)

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ  (Β. Σιαμαντά, Νηπιαγωγός ΕΑΕ – 2ο ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας)

Επιστολή του 2ου ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας προς τους γονείς/κηδεμόνες σε μορφή βίντεο με μεγαλογράμματη γραφή και ήχο, στη γενικότερη προσπάθεια υποστήριξης και διαμόρφωσης συνθηκών προσβασιμότητας στις πληροφορίες από μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού.

33 Ιδέες διαφοροποίησης φύλλων εργασίας (Ζ. Μαγκούτη δασκάλα ΕΑΕ – 2ο ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας)

Προετοιμάζομαι για την Α’ Δημοτικού παίζοντας στο σπίτι!!!! (Ε. Γκιόκα Νηπιαγωγός ΕΑΕ – 2ο ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας)    

«Κι ως όλων των συντρόφων βούλωσα τ΄ αφτιά με τούτο, εκείνοι σφιχτά με δέσαν χεροπόδαρα μες στο καράβι ολόρθο πα στο κατάρτι, κι ήταν πάνω του δεμένα τα σκοινιά μου· μετά καθίσαν και τη θάλασσα με τα κουπιά χτυπούσαν» (Οδύσσεια, ραψωδία μ, στίχοι 177-180) Οι Σειρήνες του Κορωνοϊού (Φ. Πανταζάτου Ψυχολόγος – 2ο ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας)           

Αισθητηριακές Δραστηριότητες στα «χρόνια του κορωνοϊού» και όχι μόνο (Κ. Κούκη Εργοθεραπεύτρια – 2ο ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας)                    

Γραμμές βοήθειας που μπορείτε να υποστηριχθείτε όχι μόνο τώρα, αλλά και μετά από αυτή την πανδημία  ( Το αρχείο θα ενημερώνεται συνεχώς – 2ο ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας)                      

Παιχνίδια με τα άγρια ζώα – Παιχνίδια για την ανάπτυξη λόγου (Β. Μάντη Λογοθεραπεύτρια – 2ο ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας)

Άρθρο της Unisef με θέμα: «Πώς οι εκπαιδευτικοί μπορούν να μιλήσουν στα παιδιά για τη νόσο του κορονοϊού (COVID-19). Συμβουλές για τη διεξαγωγή κατάλληλων συζητήσεων για την καθημερινή ζωή και την προστασία των παιδιών»            (Μετάφραση: Μαρίνα Γκούβερη, Κοινωνική Λειτουργός – 2ο ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας)

 Επιστολή προς τις/τους διευθύντριες/διευθυντές και τις/τους εκπαιδευτικούς των σχολείων αρμοδιότητας 2ου ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας

Επιστολή 2ου ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας προς τους γονείς/κηδεμόνες

Προτάσεις – συμβουλές  2ου ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας για μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Ερωτήσεις – απαντήσεις – πληροφορίες και εξειδικευμένες οδηγίες (2ο ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας)

Επιστολή 2ου ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας προς  γονείς/κηδεμόνες  με παιδιά στην εφηβεία

Πώς προστατευόμαστε από τον Κορωνοϊό; Οδηγίες προσαρμοσμένες με τη μέθοδο Easy to Read (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής – Προσβάσιμο)

Κοινωνική Ιστορία: Πώς προστατευόμαστε από τον Κορωνοϊό (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής – Προσβάσιμο)

Ενημέρωση για τον COVID-19 σε προσβάσιμες μορφές  Προσβάσιμες πληροφορίες για τα άτομα με αναπηρία (μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς και πολίτες. (ΙΕΠ – προσβάσιμο)                                                               

Μένουμε σπίτι…ΣυνδεΔεμένοι   (Από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ)

Συζητώντας και στηρίζοντας τους μαθητές για τον Covid-19  Χρήσιμες επισημάνσεις για εκπαιδευτικούς και σχολεία. (Από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ)

 Συζητώντας και στηρίζοντας τα παιδιά και τους εφήβους για τον Covid-19 Χρήσιμες επισημάνσεις για γονείς (Από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ)

Ένας ιός με κορώνα    (ΧΑΡΑ ΠΑΤΡΑ- ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΙΛΥΡΑ)

http://www.prosvasimo.gr/ και  http://prosvasimo.iep.edu.gr/el/ekpaideutiko-uliko   (Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες)

Ζώντας με την ανησυχία και το άγχος εν μέσω παγκόσμιας αβεβαιότητας – Οδηγός

Ψυχοκοινωνική στήριξη σε θέματα που αφορούν την επιδημία COVID-19 και τις ψυχιατρικές επιπλοκές της από την Ελληνική Ψυχιατρική Εταιρεία

Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Κύπρου. Ειδική Εκπαίδευση -Εκπαιδευτικό Υλικό (Οδηγοί, Προαναγνωστικές και Αναγνωστικές Δεξιότητες, υποστηρικτικό Υλικό για Γυμνάσιο-Λύκειο)

Ενημερωτικός  Ιστότοπος  Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου Νηπιαγωγών, Παρασκευής Φώτη

Ιστολόγιο τoυ Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου δασκάλων, Τάσου Ασβεστά

http://www.mikrapaidia.gr/ccsintro/       (Μεγάλη ποικιλία από online δραστηριότητες για μαθητές/μαθήτριες        Ινστιτούτο Επεξεργασίας Λόγου   Ανάλογα με τις ρυθμίσεις ασφαλείας του υπολογιστή σας, ίσως χρειαστεί να δώσετε άδεια εκτέλεσης)

http://www.kidmedia.gr/free   (Εκπαιδευτικά Λογισμικά και δραστηριότητες για μικρά παιδιά και για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές  ανάγκες.)

https://phet.colorado.edu/el/simulations (Προσομοιώσεις φυσικών επιστημών και μαθηματικών)

http://bomomo. com (Επιλέξτε από την «παλέτα», κρατήστε πατημένο το «κλικ» στο ποντίκι και ζωγραφίστε.)

http://readable.sch.gr/   (Ιστότοπος προσβάσιμος για μαθητές/μαθήτριες με δυσλεξία)

http://www.jigsawplanet.com/      (Κατασκευή puzzle)

https://www.storyboardthat.com/    (Δημιουργία κόμικς)  

http://www.shapecollage.com/      (Κολάζ εικόνων)